onsdag, januar 04, 2006

En tøff verden

Hei og godt nyttår !

Jeg har laget et forslag til hovedside til danseskolen til sønnen min. Ligger foreløpig her. Danseskoledamen er fornøyd sålangt, MEN hun vil gjerne a KONGEBLÅTT som hovedfarge! O hjelp... Også vil hun gjerne ha med ORANGE! Slik som på timeplanen her. Fargene var mye av grunnen til at jeg følte trang til å hjelpe henne med nye sider... Synspunkter mottas gjerne! Er forresten veldig stolt av bildene, tatt av min mann (bare ett her da, det er jo samme bilde).

Hilsen en lettere frustrert og kikhostende Ida

1 kommentar:

Ida sa...

Det blir ikke så ille allikevel. Hun er lydhør på dårlig lesbarhet, men vil gjerne ha sine farger som hun også bruker i tøy hun selger. Veldig forståelig egentlig. Det gjelder jo å finne en kompromiss-løsning. Jeg har "glemt" den orange men har klart å bruke den blå og grønne uten at det ble helt Elkjøp - tror jeg. Link følger..!
Har dere noen nye prosjekter på gang?